Listing 1 - 10 of 91 << page
of 10
>>
Sort by

Book
Mobile snapshots : from blogger to brand : a book for children who like to dream big
Author:
ISBN: 9789048808663 Year: 2011 Publisher: Z.p. Lebowski

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Nalden (26 jaar) is geen trendwatcher, geen journalist, geen recensent: hij is een merk. Op Nalden.net blogt hij dagelijks over muziek, design, feestjes, gadgets, technologie, architectuur, kunst. Hij weet wat er speelt, hij weet waar je moet zijn, wat je moet aanschaffen. Elke maand trekt zijn blog 600.000 unieke bezoekers: het merendeel daarvan bestaat uit creatieve en kritische jonge mensen van over de hele wereld. Omdat Nalden op onnavolgbare wijze in staat is deze interessante, maar moeilijk te bereiken doelgroep aan zich te binden, staan adverteerders uit alle landen (onder andere Apple, Vodafone, Coca-Cola) in de rij om zaken met hem te doen. From Blogger To Brand vertelt het bizarre levensverhaal van Nalden tot nu toe. Niet in tekst, maar in beeld. Door middel van foto's die hij maakte met zijn mobiele telefoon volgen we Nalden in zijn weg naar de top. Hoe hij - wat in 2004 begon als blog om vanuit zijn toenmalige woonplaats Wilnis hiphopnieuwtjes uit te wisselen - is uitgegroeid tot een stijlicoon. Hoe Nalden transformeerde van schoolverlater naar conceptontwikkelaar en marketingjongen. Bron : http://www.boekenbank.be

Keywords

Marketing --- Trendwatching --- Blog --- Branding


Book
Kickstart Wordpress
Author:
ISBN: 9789043029483 Year: 2013 Publisher: Amsterdam Pearson

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

WordPress is een ideaal gereedschap om een weblog mee te maken, maar ook prima geschikt om er andere websites mee te bouwen. Het programma is daardoor niet alleen populair onder bloggers, maar ook dé oplossing voor iedereen die snel en zonder veel technische poespas een professioneel ogende website wil opzetten en onderhouden.Dit volledige geactualiseerde boek richt zich op de beginnende WordPress-gebruiker. Van de eerste stappen tijdens de installatie tot het dagelijks onderhoud van je eigen blog of website. Met voldoende aandacht voor de techniek achter het programma, maar vooral een stevige dosis praktijk. Leer hoe je berichten plaatst, paginas maakt, het uiterlijk van je blog aanpast en de functionaliteit uitbreidt door plug-ins te gebruiken.Bron : http://www.pearson.com

Keywords

Webdesign --- WordPress --- Blog

The weblog handbook : practical advice on creating and maintaining your blog
Author:
ISBN: 073820756X Year: 2002 Publisher: Cambridge (USA) Perseus Publishing

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Communities dominate brands : business and marketing challenges for the 21st century
Authors: ---
ISBN: 9780954432737 Year: 2005 Publisher: London Futuretext

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Net, blogs and rock 'n' roll : how digital discovery works and what it means for consumers, creators and culture
Author:
ISBN: 9781857883985 Year: 2007 Publisher: London Nicholas Brealey Publishing

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Content rules : how to create killer blogs, podcasts, videos, ebooks, webinars (and more) that engage customers and ignite your business
Authors: ---
ISBN: 9780470648285 Year: 2011 Publisher: Hoboken (N.J.) Wiley

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Dissertation
Snapchat & bloggen : Hoe kan het sociale medium Snapchat een positieve invloed hebben op het succes van jonge Vlaamse modebloggers ?
Author:
Year: 2017 Publisher: Gent Arteveldehogeschool

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
The corporate blog as an emerging genre of computer-mediated communication : features, constraints, discourse situation
Author:
Year: 2010 Publisher: Universitätsverlag Göttingen

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Digital technology is increasingly impacting how we keep informed, how we communicate professionally and privately, and how we initiate and maintain relationships with others. The function and meaning of new forms of computer-mediated communication (CMC) is not always clear to users on the onset and must be negotiated by communities, institutions and individuals alike. Are chat rooms and virtual environments suitable for business communication? Is email increasingly a channel for work-related, formal communication and thus "for old people", as especially young Internet users flock to Social Networking Sites (SNSs)? Cornelius Puschmann examines the linguistic and rhetorical properties of the weblog, another relatively young genre of CMC, to determine its function in private and professional (business) communication. He approaches the question of what functions blogs realize for authors and readers and argues that corporate blogs, which, like blogs by private individuals, are a highly diverse in terms of their form, function and intended audience, essentially mimic key characteristics of private blogs in order to appear open, non-persuasive and personal, all essential qualities for companies that wish to make a positive impression on their constituents.


Book
Digital relationships : why communities do work for your business, the power of digital networks
Authors: ---
ISBN: 9789078793472 Publisher: Z.p. Tumult

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Specal interactive communication : la vidéo dans tous ses états
Year: 2007 Publisher: Brussel Dupedi

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 91 << page
of 10
>>
Sort by