Listing 1 - 10 of 91 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Nalden (26 jaar) is geen trendwatcher, geen journalist, geen recensent: hij is een merk. Op Nalden.net blogt hij dagelijks over muziek, design, feestjes, gadgets, technologie, architectuur, kunst. Hij weet wat er speelt, hij weet waar je moet zijn, wat je moet aanschaffen. Elke maand trekt zijn blog 600.000 unieke bezoekers: het merendeel daarvan bestaat uit creatieve en kritische jonge mensen van over de hele wereld. Omdat Nalden op onnavolgbare wijze in staat is deze interessante, maar moeilijk te bereiken doelgroep aan zich te binden, staan adverteerders uit alle landen (onder andere Apple, Vodafone, Coca-Cola) in de rij om zaken met hem te doen. From Blogger To Brand vertelt het bizarre levensverhaal van Nalden tot nu toe. Niet in tekst, maar in beeld. Door middel van foto's die hij maakte met zijn mobiele telefoon volgen we Nalden in zijn weg naar de top. Hoe hij - wat in 2004 begon als blog om vanuit zijn toenmalige woonplaats Wilnis hiphopnieuwtjes uit te wisselen - is uitgegroeid tot een stijlicoon. Hoe Nalden transformeerde van schoolverlater naar conceptontwikkelaar en marketingjongen. Bron : http://www.boekenbank.be
Marketing --- Trendwatching --- Blog --- Branding
Choose an application
WordPress is een ideaal gereedschap om een weblog mee te maken, maar ook prima geschikt om er andere websites mee te bouwen. Het programma is daardoor niet alleen populair onder bloggers, maar ook dé oplossing voor iedereen die snel en zonder veel technische poespas een professioneel ogende website wil opzetten en onderhouden.Dit volledige geactualiseerde boek richt zich op de beginnende WordPress-gebruiker. Van de eerste stappen tijdens de installatie tot het dagelijks onderhoud van je eigen blog of website. Met voldoende aandacht voor de techniek achter het programma, maar vooral een stevige dosis praktijk. Leer hoe je berichten plaatst, paginas maakt, het uiterlijk van je blog aanpast en de functionaliteit uitbreidt door plug-ins te gebruiken.Bron : http://www.pearson.com
Choose an application
Blog --- Internet --- Communicatie --- Bedrijfscommunicatie --- Communicatiemiddel
Choose an application
Marketing --- Netwerk (relationeel) --- Blog --- Merkwaarde --- Onlinemarketing --- Trend
Choose an application
Internet --- Blog --- Website --- Muziek --- Muziekindustrie --- Onlinemarketing
Choose an application
Sociale communicatie --- Onlinemarketing --- Blog --- Internet --- Consumentengedrag
Choose an application
Blog --- Sociale communicatie --- Sociale media --- Mode --- Communicatiemanagement
Choose an application
Digital technology is increasingly impacting how we keep informed, how we communicate professionally and privately, and how we initiate and maintain relationships with others. The function and meaning of new forms of computer-mediated communication (CMC) is not always clear to users on the onset and must be negotiated by communities, institutions and individuals alike. Are chat rooms and virtual environments suitable for business communication? Is email increasingly a channel for work-related, formal communication and thus "for old people", as especially young Internet users flock to Social Networking Sites (SNSs)? Cornelius Puschmann examines the linguistic and rhetorical properties of the weblog, another relatively young genre of CMC, to determine its function in private and professional (business) communication. He approaches the question of what functions blogs realize for authors and readers and argues that corporate blogs, which, like blogs by private individuals, are a highly diverse in terms of their form, function and intended audience, essentially mimic key characteristics of private blogs in order to appear open, non-persuasive and personal, all essential qualities for companies that wish to make a positive impression on their constituents.
Business communication --- Business enterprises --- Blogs. --- Communication --- Media --- Corporate Blog --- Internet
Choose an application
Internet --- Website --- Blog --- Netwerk (relationeel) --- Onlinemarketing --- Relatiemarketing --- Communicatiesociologie
Choose an application
Video --- Interactiviteit --- Internet --- Blog --- Televisie --- Sms --- Interactieve marketing
Listing 1 - 10 of 91 | << page >> |
Sort by
|